Sunday, 29 January 2012

# aku mahu TERBANG ! #






aku mahu terbang

dibalik sebuah mimpi
ada sebuah harapan
ada sebuah kisah yang tersimpan

berjuang untuk hidup
berjuang untuk jiwa
berjuang untuk sahabat sejati

dan aku ingin terus bermimpi
dan ingin mewujudkannya

bila harus ku berlari
bila harus ku terjatuh
bila nanti ku terluka
ku tak akan meminta

di sinilah aku berdiri
di sinilah ku bertahan
aku tak akan berpaling
kerna ku bisa dan ku akan terbang

fly away, fly away
seraching for the brightest light

|
|
|
hyep ! semalam kan wa tgk cerekarama - AKU MAHU TERBANG . wa bg 5 bintang ! best gila . entah berapa kali wa nangis tgk cerita nih . sangat meruntun perasaan . huyyy ...

direktornye - Feroz Khan . watak rezki mmg wa terbayang2 sampai sekarang . sangat banyak dugaan . start drpd Busran(kwn baik Rezki) meninggal sampai la mak dengan abg dia pun meninggal sebab nak pergi jumpa Rezki kat asrama dia .

wa x nak cita lebih2 . korang g je donwload tgk sendiri . kalau nak puas lagi tengok blog SYAFIE NASWIP ni lah !

k bye. sekian terima kasih !

nota kecikbesar : jgn lupa tgk ni jgk ! >>>> figure


2 comments:

  1. takde tv at kolej nk tngok..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe..search je kt tenet ... sgt best ! bnyk pengajaran ! hehe

      Delete