Monday, 28 May 2012

# ohsem dinner #



cerita dah berkurun . 19 mei haritu ade dinner program untuk HR . so , im the totally person that feel reluctant the most . but when it gets to back i feel that im the awesome ! haha . eh , assalamualaikum . *excited sampai lupa greet . berlangsung di DeTAR PUTRA , UNIMAS gemilang cikeboom cikeboom . :P



bersama lecturer merangkap orang yang berjawatan dalam pentadbiran .

 
sohabat den dari kanan mira , atin , nany .

 
den lotak gambo ni sobab den raso den awesome ! * ape ? tak puas hati ? =.=


yang ni ala - ala budak kecik yang tak puas hati tak dapat belon . tapi once dah dapat terkinja-kinja macam ah chai cincai boncai .


yang ni memang gedik . tak de kerja pergi tasik snap gambar . *bayangkan kalau den pakai serba putih time ni , bergambar dekat sini . hihihi . ape yang anda bayangkan ?

nota kecikbesar : kesimpulannya , best ! * tu je , tak boleh komen banyak-banyak . dear bff , ni haa gambo den , ekau tak sobar nak nengok kan ? hambik hambik . hahaha . ^.^ .


- officially by NADIA ESHAK -

3 comments: