Saturday, 17 November 2012

do worry !


pernah rasa bila orang tersayang sakit . pernah rasa kalau boleh dipindahkan rasa sakit korang rela rasa sakit tu . pernah rasa bila orang yang selalu ada dengan korang tiba-tiba hilang .

aku sumpah aku sangat-sangat risau . kenapa macam ni ? please get well . please come back . aku sunyi :(

words : keterlaluan ke kalau aku rasa nak nangis sekarang ? keterlaluan tak kalau aku cakap "kuat la sikit , jangan lah jatuh sakit pulak . siapa nak jaga aku?" sekian . -.-'' ya Tuhan , pelihara kami semua dari sebarang kecelakaan .

No comments:

Post a Comment