Thursday, 6 June 2013

kejayaan kita .

alhamdulillah , pagi ni aku dah kembali normal ! dah tak ada mimpi-mimpi yang mengarut . alhamdulillah .

awal aku bangun hari ni . bagus ! amalkan selalu .

sekarang mood aku berblog waktu pagi je . i dont know why . mungkin mencari semangat-semangat or aura sebelum aku study . *relevankah ?

scroll2 tadi, nampak 2 3 blogger yang update pasal kejayaan diorang . wahh, rasa semangat tau tiba-tiba . dan tak semena-mena buat aku fikir, kejayaan kita tak sama . tahap kepuasan untuk mencapai kejayaan pun berbeza . aku pun ada impian aku sendiri, and of course nak berjaya . magic words yang perlu ada dalam kepala otak kita : usaha, masa, sabar, doa, tawakal . sounds easy right ? kalau tak cuba kita takkan tahu .

aku pun dalam proses nak majukan diri sendiri . moga dipermudahkan .

1 comment:

  1. Bak kata pepatah, Usaha Tangga Kejayaan ^_^

    ReplyDelete