Monday, 7 October 2013

lots of problem

hi,

as a starter, i would like to let you think what are actually the activities that we have done or about to do in day ahead.

ada yang suka menyibukkan diri. ada yang suka melapangkan waktu untuk tidak berbuat apa-apa. yet, masih merungut dengan hari yang bosan. situasi tu selalu berlaku dalam hidup aku. padahal banyak lagi assignment yang need to be done. tapi, apa yang aku tengah buat sekarang?

aku masih tak faham dengan diri aku. maybe this is the time to reflect myself based on what ive done to the creatures. aku rindu suasana yang dulu, aku rindu diri aku yang aktif dan produktif. aku rindu diri aku yang sangat menghargai pengalaman. but, where im standing now?

straightforward, im having conflict now. ada certain masalah yang tak sesuai untuk diceritakan pada sesiapa, just to get yourself more stronger than before or you're waiting for someone that right to be shared with. orang cakap otak perempuan terlalu banyak berfikir, even perkara yang kecil dibesarkan. masalah tu kalau ditulis atas kertas cuma 2 3 je. tapi, kalau kita tulis atas kertas lebih dari 10 perkara yang serius that need to be solved, macam mana ye?

im hoping that i will be given strength and blessed by The Almighty Allah. and i wish everything is going to be okay soon.

No comments:

Post a Comment