Saturday, 1 February 2014

airport

hola, hermosa!

tadi kan. aku kan. tertidur petang kan.
_________________________________________________________

siaran tergendala. hahaha *hambarnye

dah lama aku tak tidur petang. memang lama pun since sem lepas. nikmatnya tidur petang. yang tak nikmat bila bangun rasa mendungnya hidupku. you know that kind of feeling kan. aku terjaga tadi suddenly i was thinking about airport. memang tak ada correlation di situ but that's the thing.

banyak jugak kenangan aku dekat airport. ada yang sedih ada yang happy.

masa first year or in about to continue the second semester precisely, the last time aku bersalam berpeluk cium dengan Allahyarham abah. i got sense something there, but biasalah kan benda yang tak mampu kita luahkan. so i just kept it inside. and that the last time i met him.

dekat airport jugak aku pernah dikelilingi orang tersayang for sending me before i took off to kuching. you know the feeling when those beloved people come over to the airport just to send you off. dont you feel like been appraised? aren't you? haha. *over, perahhhsannn.

another story is, dekat airport aku pernah tertunggu-tunggu orang yang aku sayang sebelum boarding. tak faham ek? ala, macam dalam filem, the girl wait for the guy. kahkahkah! jap, nak gelak. tapi tahu pun, that guy takkan datang. gila, nak suruh anak teruna orang datang pukul 5 setengah pagi kat airport. bajet retisss. kau tak payah nak fen-feeling filem sangattttt. kahkah! but that was just beforeeeeeeeeee the 'crash'. now, takkan ada dah adegan sebegitu. so, just get this thing more serious ok. hahaha. *eh, aku gelak.

apa lagi pasal airport? tu je kot. kalau ada aku cerita lagi. bukan apa, selain nak menunjuk-nunjuk aku selalu ke airport, dapat jugak aku write something untuk leisure reading di hari tua. haha. *takabbur sangat aku nih. astaghfirullahalazim. apa nak jadi anak makcik paridahhh ni. 

p/s: aku kurang gemar bau airport. hahah.

4 comments:

  1. Replies
    1. Now everyone can fly ~ haha. Ala, nanti mesti naik punye.

      Delete
  2. Bila nak bawa ak g airport pulak? Hewheww :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kite bawakkkkk ek. dalam mimpi ~ kahkahkah *uhuk uhuk, tersedak!

      Delete