Wednesday, 25 July 2012

# happy birthday to ME !! #

short and just simply update . hehe . i have gone through this 19 years long . and now , God willing , waiting for another half an hour im going to reach 20 . whoaa :O

alhamdulillah . so , HAPPY BIRTHDAY TO ME . 26th JULY 2012 . :D

chaiyokk nadia !

Saturday, 21 July 2012

# den mengucapkan solamat berpuaso #


seperti senah yang excited nak tunggu raya setahun sekali , perasaan mengujakan timbul mendadak . senah yang kebetulan memenuhi syarat-syarat untuk mendapatkan duit raya dari insan yang lebih tua dengan berpuasa penuh . pada tahun itu pula ditakdirkan tarikh menyambut raya jatuh pada hari lahirnya . makin membuak-buak rasa keghairahan ingin berpuasa . hahaha . * ini hanya intro .

apa yang ingin den cakap kat sini , masih belum terlewat rasanya untuk mengucapkan selamat menyambut ramadhan . alhamdulillah , masih berkesempatan .


jadi , dengan ini saya nadiah binti eshak sangat membesarkan hatinya ipunn mengucapkan ........




Friday, 13 July 2012

# Random Giveaway by ardini #




klik sini ---> ardini

err . macam biasa lah . memang tangan ni gatal nak join GA . join GA je kejenya . sejak-sejak menganggur kat rumah nih . den join time cuti-cuti je . lepas ni takde makna nak join dah . anda-anda sila lah ringankan tangan dan murnikan jiwa untuk join jugak . tapi jangan lah . *kurang lah saingan sikit . hakhakhak .

 
credit : https://www.facebook.com/pages/Momo-Chan-Collections/197114006994906

err . jangan lupa doa .

Ya Allah Ya Tuhanku , murahkanlah rezeki aku . mintak-mintak lah lekat satu hadiah . aminnn . ^.^V peace .