Sunday 2 June 2013

pagi ahad yang biasa-biasa saja

assalamualaikum *jawab salam . hari ahad yang nak kata gloomy tak jugak . nak kata shine pun tak jugak . jadi biasa-biasa saja . hehe . dari semalam aku terindu-rindu akan blog . chewahh . rasa kerinduan tu membuak-buak sampai awal-awal pagi tadi aku dah terpacak kat depan laptop . *over !

wokey , study week yang sedang berlangsung ni , aku takde apa-apa rancangan lagi melainkan duduk rumah study ler . haha . *tu pun kalau study lah -.-'' . makanya , bagi melengkapkan study week aku yang serba gloomy tak gloomy nih , aku nak buat satu task untuk diri sendiri . sumpah nak aku cerita pasal task tu kat korang , tapi tapi tapi .... arghh , aku rasa aku perlu buat dulu , baru aku boleh cerita . *erghh , baik tak payah cakap kan -.-'' . aku fikirkan task tu tadi waktu aku menikmati angin pagi kat tingkap . maka , tangan pun gatal nak snap pemandangan yang .... *sila isi tempat kosong .



view dari tingkat atas sekali . desa ilmu apartment .


konon nak menampakkan ketiadaan orang la -.-''

semoga study week ni Tuhan kekalkan semangat aku untuk belajar . aminn . semoga study week ni jugak aku dapat ubah sesuatu untuk masa depan aku . *macam besar je harapan . memang besar ! belum sampai waktu untuk aku cerita . sehebat mana kita merancang , kalau Tuhan tak izin , tak dapat jugak . sabar yang penting . so, till then . bye :D

No comments:

Post a Comment