Thursday 21 February 2013

very untitle .

assalamualaikum . hohohoi . blog tak ter update ekoran kesibukan dan ketiadaan gelombang yang membenarkan cerita-cerita ini tersebar . haha . sekarang dah ada dekat sarawak , dah mula pun sem baru . hehe . may all blessed . aminn . ok, this post pasal salah satu daripada aktiviti cuti aku haritu . memang dah lama . aku memang suka simpan buat pekasam .

aku taknak cerita full lagi . hehe . yes, aku memang suka akan unsur suspen . aku sebagai peneman je time ni , tapi ilmu yang aku dapat tu yang penting . this is encik iskanda ahmad , the head of maintenance in Vistana Hotel . 


next entry aku cerita macam mana aku boleh terjebak dalam interview ini . haha . perut terasa lapar . haruslah diisi dahulu . till then ! bye ! :D

2 comments:

  1. tengah interview ke ni? hehe...siap boleh bergambar lagi yer :)

    ReplyDelete