Friday 1 February 2013

random .

sedap kan bila makan nasi kukus dengan lauk ayam berempah . tadi aku try memang masyukk lah . lagi pedas lagi sedap . perghh . brrr . alhamdulillah . kenyang :D

aku tak rasa lagi nak cerita aktiviti aku time cuti nih . nanti aku kumpul banyak-banyak baru aku story . dasar pemalas . hahaha

cuma aku nak cakap insyaAllah hari isnin ni aku akan ke komtar lagi untuk last meeting sebelum dinner tu berlangsung . ohh , dinner jumaat minggu depan . tak sabar rasanya nak jumpa kawan-kawan sekolah balik . harap-harap diorang join . lepas dinner tu nanti busy dengan preparation wedding abang . may everything blessed . terasa cuti kali ni dipenuhi aktiviti yang bagus untuk aku belajar sesuatu .

ohh ye , earth hour bulan depan kan ? so, tadi aku ringan-ringan tangan jawab survey WWF . it's actually DIGI Earth Hour "Live Green" Pledge and Survey . ini link dia ! so bye :)

No comments:

Post a Comment