Wednesday 15 January 2014

random

fuhhhh

baru dapat on lappy.
kesihatan tak berapa nak ok. *aku kan resdung, kucing pulak ade 14 ekor kat rumah, so boleh bayang tak selesema dia tahap mana kan?
so, spring cleaning dah buat. get better after that.

banyak berita yang aku dapat bila dah sampai rumah ni.
ada sedih, ada gembira, ada yang haru, ada yang -.- *macam-macam ada.
ohh, takziah buat keluarga siti najwa, my junior yang dah dijumpai after missing for a couple of days T.T satu lagi calling yang buat aku ingat akan kematian yang boleh datang bila-bila masa. *al-fatihah untuk arwah.

bercakap soal kerinduan pulak. aku rindu sarawak. aku rindu bahasa melayu sarawak. aku rindu segala-gala tentang sarawak. *sounds poyo, but it's true.

kalau nak cakap soal belajar ............. *ahh, better dont. damn, aku teringat fyp aku yang tak sudah2.

p/s: random tak patut aku nih.

No comments:

Post a Comment